SčVK: Přinášíme novou formu řešení nouzových situací

3 min. čtení

V případě, že má zákazník platnou smlouvu na dodávku vody z veřejného vodovodu uzavřenou se společností SčVK, může v případě nouzové situace využít asistenční služby na telefonním čísle 212 812 212. To je číslo dispečinku společnosti United Assistance. Zde nahlásí jméno, příjmení, telefonní číslo, číslo a adresu odběrného místa pro možnost identifikace a upřesní podrobnosti.

„Upřesnění vzniklé situace je velmi důležité. Na základě informací od zákazníka posílá dispečer asistenční služby odborníka na opravu,“ vysvětluje mluvčí společnosti SčVK Iveta Kardianová.

Domácí asistencí je myšleno zajištění odborných prací, směřujících k odstranění nouzové situace spojené s únikem vody za vodoměrem, a pokud to bude možné obnovení dodávky vody. Odběratel má nárok na poskytnutí tří asistenčních zásahů zdarma v rámci jednoho odběrného místa za jeden kalendářní rok.

Při domácí asistenci zjistí smluvní partner United Assistance, a.s. (UA) stav fakturačního vodoměru ke dni poskytnutí domácí asistence.

Služba kromě uvedené asistence zahrnuje i refundaci úniku vody, kterou se rozumí náhrada nákladů na vodné, způsobené únikem vody v důsledku prokazatelně nastalé situace. Maximální limit pro refundaci úniku vody je stanoven na 15 000Kč.

Více informací o nové službě mohou zákazníci získat na www.scvk.cz.

Foto: "Bonega water meter" by Dmitry GOwn work. Licensed under CC BY-SA 3.0 via Wikimedia Commons.

Doporučujeme