Tappening.com popularizuje pití kohoutkové vody v Americe

3 min. čtení

Vzdělávací organizace Tappening.com, která usiluje o šíření osvěty v oblasti pití kohoutkové vody, představila za dobu své existence mnoho velmi originálních kampaní. Byla založena v roce 2007 a z počátku se zaměřila především na ekologickou problematikou balených nápojů. V roce 2008 spustil Tappening.com kampaň upozorňující na fakt, že politici sice věnují pozornost ekologickým problémům, ale sami pijí balenou vodu.

Další kampaní se pozornost obrátila na výrobce balených nápojů. Tappening.com požadoval, aby výrobci uváděli na obalech pravdivé údaje. Posledním projektem, který na tuto snahu navazuje je kampaň „Start a lie“, o které jsme již v letošním roce na serveru www.vodarenstvi.cz informovali. „Start a lie“ reaguje na skutečnost, že mnoho výrobců balených vod používá nepravdivé informace – nabízejí vodu z horských potoků či z panenských pramenů na Fidži, přestože se jedná pouze o přefiltrovanou vodu z kohoutku.

 

Na plakátech, které jsou součástí této poslední kampaně, se můžete dočíst, že balená voda způsobuje štěňatům slepotu a jejím pitím můžete přivolat kyselý déšť na dětské hřiště. Kampaň také doprovází webová stránka www.startalie.cz, kde si každý může rozšířit svou vlastní lež prostřednictvím sociálních sítí. Více o projektu najdete na stránkách www.tappening.com. Na těchto webových stránkách si můžete také zakoupit znovunaplnitelné lahve na vodu z kohoutku s logem projektu v ceně od $14.95.

 

Zdroj: www.tappening.com

Doporučujeme